onsdag 22 april 2009

Före & Efter

Nu tänkte ja visa er lite före och efter bilder på vårat hem. De saknas fortfarande lite möbler varstans, men ja tycker att de är en väldigt stooor skillnad på före och efter.
Vi börjar me hallen
Före
Efter


Köket före

och efter


Ingången före


och efter


De fruktansvärda sovrummet före


och efter, nu lite mer harmoniskt :-)


Nu finns de även en byrå vi väggen nedanför sängen

Tv-rummet före,väldigt opersonligt...


och efter, nu mitt favoritrum i hela huset, såååå mysigt




Idag är de mor och son mys som gäller då ja är ledig idag. Senare när gubben kommer hem ska vi åka till mitt jobb och kika på en tv då våran bestämmde sej för att inte fungera mer. Jiiiippiiii, dom pengarna känns ju inte så jätteroligt att lägga ut, men vi lär ju ha en tv i hemmet.
Sånt är livet :-)

Ha nu en jättefin dag på er


KramKram

6 kommentarer:

Hanna & Hugo sa...

Hej Sara =)

Vilken skillnad på före & efter, & den känslan du har fått i ert fina hem, så ljust & vackert...

TV är kanske inte den roligaste utgiften, men man kan ju inte klara sig utan den ;)
Själv har jag suttit bänkad framför Grey´s nu på kvällen & nu går Mumien i bakrunden...

Ha en fortsatt skön vecka
Kram Maria

Malin sa...

Vilken förändring! Det blir sådan skillnad när man ljusar upp väggarna. Vi har oxå den där brunbeiga burriga färgen i både kök, vardagsrum och hall. Hade även i sovrummet men det har vi målat över, så nu ska vi bara ta tag i resten. Vi har även en korridor likt er, den blir ju otroligt mycket bättre med ljus på väggarna. Får nog visa min sambo era före och efter bilder.
Ha det bra

fröken Sätterlund ✯ sa...

Wow vilken skillnad Sara! Vad snyggt det blev. Visst är det skönt att få göra om och man blir så där nöjd. Det blev mycket bättre - bra jobbat vännen :)
Kram Therese

HUSnrNIO sa...

Hej! Vad kul att du kikade in hos mig:) Vilka förändringar ni har gjort, så fint. Kul att få se före och efterbilder. TACK för kommentaren om tavlan. Ha en fin dag.

Skönt Hemma sa...

Vilken skillnad det blev!

Och vilken härlig blogg jag slank in på! Hit återkommer jag :)

Måste säga att jag älskar din fina header!

Ha en trevlig helg!

Lena78 sa...

Vad fint det blev! =)