måndag 9 mars 2009

Busdag.....


Oj oj oj va de har busats idag och klockan är bara strax efter 12.
Efter frukost så tyckte ja att de va lika bra att gå ut och leka nu när de va så fint väder, sagt och gjort. Vi klädde på oss och när vi kom ut så fick ja direkt en snöboll i ansiktet, då kan ni ju förstå att kriget va i full gång :-)
Vi hann även me bobåkning och lite brottning i snön.


Blåaste ögon



Strax efter kortet så kom det en snöboll flygandes (hann iaf rädda kameran)



Har ni vägarna förbi så blir ni välkomnade av denna lilla gubbe. Vi tyckte att så länge han kan stå i snön så får han va kvar,förhoppningsvis inte länge till.


Här va de Wiggo som fick en snöboll på sej efter kortet,självklart inte i ansiktet, nog för att djävulen kan komma fram ibland och vilja göra de.


Så här såg Wiggo ut när vi hade sprungit runt och jagat varann ett bra tag, tur att inte lilleman kan ta kort för ja såg hundra gånger värre ut.
De va ju min jobbhelg nu så de blev inte så mycke annat gjort. Vi hade gäster här på fredag och lördag eftersom gubben fyllde år.
Alltid lika härligt me nära och kära på besök.
Ska fixa lite mat åt Wiggo nu,men ha en fortsatt underbar måndag
Kram på er

4 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Hejsan!
Tänkte det när jag läste att fy bubblan va jag hade varit slut efter det tränings passet =)..

Och visst har vi haft en fiiin dag?!!!

Kraam Erika

Det vita dårhuset sa...

Hejsan!
Tänkte det när jag läste att fy bubblan va jag hade varit slut efter det tränings passet =)..

Och visst har vi haft en fiiin dag?!!!

Kraam Erika

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vilken härlig dag ni har haft tillsammans :) Och härliga bilder på Wiggo. Blir alldeles varm i hjärtat. Imorgon ska jag till Ikea, det ska bli kul. Det var så länge sedan sist.

Sköt om er! Kram Therese

Marits vita skrin sa...

Vilken härlig dag ni ser ut ha haft.

Träffade på Wiggo nyss när jag lämnade Maxen. Dom skulle ut i skogen och busa.

Kram kram