tisdag 31 mars 2009

Typiskt!!!!!!!!

Jaha,då va de igång igen. Tidigare ringde dom från dagis och berättade att min kära son gnällde över att han hade ont i magen. Först va ja lite tveksam över de för han har den tendensen att säga så när han inte vill äta mer,men så fort han kommer ner från stolen så är de som bortblåst.
Då kan ni förstå att ja va lite skeptisk ( ja vet att ja låter som en hjärtlös mamma, men ja lovar att ja inte är de ), men när ja sen fick höra att han inte åt upp sin glass (kors i taket) och att han bajsade på toa fick mej intygad om att lilleman inte mår bra.
Min son har nämligen fobi över att bajsa på toan,de är bara blöja som gäller då.
Ja börjar verkligen lessna på dessa sjukdomar som härjar överallt och bara krånglar till allt. Tur att ja har en superchef som förstår att sånt händer och speciellt nu när han får jobba själv öppning till stägning.
Så nu blir de till att mysa under täcket i soffan och titta på alla barnfilmer vi har ( och de är nåra stycken )
Hoppas ni där ute klara er undan dessa onda ting.
Kram på er

3 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Sluta Sara!! Du är väl inte hjärtlös, du känner din son !
Och är det tråkigt när de är sjuka hela tiden. Det tar på allas krafter och humör.

Krya på er gumman!
Kram Erika

fröken Sätterlund ✯ sa...

Visst är det tråkigt när sjukdomarna bara går runt runt... suck. Hoppas det blir vår snart så bakterierna vädras ut :) Krya på er nu och så håller jag tummarna för att ni slipper vara sjuka mer!

KRam Therese

Det vita dårhuset sa...

Men du är bara för gullig du Sara =o)!!!!!!!

Kan inte du flytta in hos mig och fungera som mitt ego när jag känner mig låg ?!! *fniss*

Tack sä hjärtligt för såååå söta kommentarer! Jag fattar ingenting men blir väldigt glader åt dom Sara!

Stooora kramar Erika