måndag 12 januari 2009

Blocket......

Har ju varit LEDIG idag så jag har passat på att slänga in lite skit på blocket,tänk va LÄTT det är att sälja saker nu för tiden. Ta nåra kort,tryck på nåra tangenter och VIPS så ligger det inne på blocket. HÄRLIGT.......
Passade på att sätta ut vårat tidigare tvskåp Markör från IKEA som inte längre passar in hemma hos oss och den kommer definitivt inte att passa när RENOVERINGEN är klar.
INTRESSERAD NÅGON ????

Annat som jag lagt lagt in är bla en servis som heter BLÅ MÅSEN och som tydligen är ganska dyr.
Jag blev ju självklart lite nyfiken så jag kollade upp priset och gissa va det blev för allt som jag har hemma........15844:- OOOOOOOTROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trodde aldrig att det skulle vara värt så mycke,men inte mej emot :-) Är det nån som är intresserad eller känner nån som är intresserad så HÖR av er till mej. Självklart så blir det INTE den summan,så va inte rädda.

Nu ska jag fixa lite mat så det bara är att ÄTA när Wiggo vaknar. Sen ska han leka me Milton som oxå är hemma från dagis. Killarna kan inte få NOG av att LEKA me varann,dom söta små busarna.

KRAM

2 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Du högerklickar på bilden du ska ha till tävlingen, trycker på spara som i dina egna bilder på datorn och vips så finns den hos dig.
Sen lägger du bara upp den som en gadget med bild och länkar.

Hoppas du fattade, förresten, varför målar du inte markören vit.

kram

Anonym sa...

Ja blocket är en underbar uppfinning!
Kom ihåg att vi kan åka på loppis i sommar och sälja grejjer oxå.
Kul som tusan!
Kram