måndag 12 januari 2009

Mat i magen......

Sitter här och väntar på MAT,nu lät det som att jag har en egen kock,men så LYXIGT lever jag inte,maten är i ugnen. Ikväll ska sonen i säng TIDIGT så jag och herr Björlund kan mysa till det lite,med tända ljus,härlig film och självklart nått gott att snaska på.

Det är inte VARJE dag som vi kan göra det eftersom gubben alltid kliver upp så tidigt på mornarna,men imorn är han LEDIG.
Hoppas alla ni där ute får en lika MYSIG kväll som vi kommer ha.


KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni fick en mysig kväll!!
Vi ses imorn!
Puss puss

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej!
Vad skoj med ännu en bloggare i närheten! Ni är några där ute i Gustafs nu va?! :)

Vilken sööööt liten Wiggo du har!

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Hanna

Hanna i Det stora grå huset sa...

Om jag skickade samma flera gånger ber jag om ursäkt... satt och tok-tryckte eftersom min kommentar inte syntes...
Tönt-varning på mig...