måndag 19 januari 2009

Härlig Helg

Helgen började me min och Karins TJEJ/VINKVÄLL på lördan. Vi möttes i stan för att inhandla snacks som skulle fylla våra magar under kvällen. När vi kom hem till mej så var det dax att DUKA upp allt. Jag kan ju berätta att vårat köksbord är JÄTTELITET ,men det va bara att försöka fylla varje liten VRÅ , och fylldes det gjorde det. Vi hade kex me ost, ÖLKORV,morötter me dipp och självklart GUSTAFSKORV.......muuuuums plus lite annat smått och gått.
Vi satt och njöt och bara pratade strunt,speciellt seriösa är vi inte och det kanske kan ses på KARINS fina POSE. Vi lägger ribban ganska lågt när vi ses, men iblan kan vi lösa VÄRLDSPROBLEMEN och då löser vi dom verkligen.
Jag hade en underbar och rolig kväll Karin, TACK
Bild från Ikea
På söndan va jag liiiite seg,men jag och herr BJÖRLUND hade bokat in IKEA och det vill man ju inte MISSA i första taget.
Som alltid så hittade vi lite olika saker till HEMMET, det är ju inte direkt svårt att hitta saker där, eller va tycker ni??

KRAM

Inga kommentarer: