torsdag 8 januari 2009

Shopping......

När vi åkte in till stan idag så tänkte inte jag på att det precis har varit MELLANDAGSREA.....smart va!!!!! Eller kanske inte. Jag hade lust att dunka in mitt huve i väggen pga det,butiken va ju nästan TOM,men jag lyckades hitta lite.
Bla hänglycktorna som jag tyckte va jätttesöta med ett hjärta och en liten klocka hängandes under ( dom ser finare ut i verkligheten )


Så fort jag såg kuddarna ville jag ha dom och när jag kände på dom så SKULLE jag absolut ha dom.....sååååå fina. Hann precis plocka upp kuddarna när mina blåa ögon såg filten,det va KÄRLEK vid första ögonkastet och det blev EVIG kärlek när jag plockade upp den. Har aldrig känt på en så OOOOTROLIGT mjuk filt. Efter dom fynden så blev det inge mer,men tro inte att jag gjorde av me allt,nej nej det finns mycke kvar att handla för så jag LÄNGTAR redan tills nästa gång.

Jag hade en underbar shoppingdag,men jag tyckte lite SYND om herr Björlund. Han fick agera bärhjälp när jag sprang runt som en hysterisk GALNING i butiken. Även SVÄRMOR va underbar och vaggade vagnen eftersom Wiggo va helt slut,så jag fick yra runt hur mycket jag ville.
Sakerna kanske inte passar så bra i huset nu,men dom kommer att hitta sin rätt när vi har renoverat.
Så blir det hela tiden när jag köper nåt till huset,jag kollar om det passar till min bild på huset som det ser ut i huvet.....gud,jag låter verkligen som en PSYKOPAT,men det är jag inte :-D
Oj,oj,oj nu upptäckte jag att det är Criminal Mindstv så jag ska krypa upp brevid
gubben och bara njuta.
Ha det så gott allihopa
KRAM

2 kommentarer:

Fam Ekström/Persson sa...

Hey darling!
Vilka fynd... dom ser jättefina ut både kuddar o filt.
Puss

Anonym sa...

Haha stackars stackars Macke!!
Puss puss