onsdag 14 januari 2009

Mina älsklingar

Det här inlägget kommer handla om min egna älskade familj.
Först min underbara älskade Marcus,som jag STOLT kan kalla min man. Den underbarste,snällaste,KÄRLEKSFULLASTE och självklart finaste person som finns på denna jord.
Det är verkligen ett UNDER att denna fina människa ville bilda familj me MEJ.
Alla människor som har honom i sitt liv kan inte annat än att ÄLSKA honom och INGEN älskar honom lika mycket som JAG.
Tack,för att du finns i mitt LIV och för att du gör det så underbart att LEVA.

Jag ÄLSKAR dej hjärtat
Såååå FIN
Den här JÄTTEFINA låten hade vi som våran "bröllopsvals"
Den STÄMMER så bra in på va vi KÄNNER för varann
Lyssna och NJUT
Här kommer våran PRIDE& JOY, våran ÄLSKADE son

WIGGO

Han är SOLSTRÅLEN i vårt liv och den som håller oss SYSSELSATTA varje dag.Jag trodde inte att man kunde ÄLSKA en annan person så MYCKE fören Wiggo kom in i vårat liv.Det går inte me ord att BESKRIVA hur mycket ja älskar den lilla varelsen.

Tack UNDERBARA sötnos för att du valde OSS till att va dina föräldrar.

Mamma ÄLSKAR dej



MY EVERYTHING

<

Inga kommentarer: