måndag 26 januari 2009

Måndag...

Idag har jag varit ledig från JOBBET så dan har varit fylld av alla dessa extremt roliga sysslor som att tvätta,städa undan (så gott de går). Jag är ingen större älskare av dessa sysslor,men nån måste göra dom och i dag va de min tur.
Jag och Wiggo hann även med bus ute på GÅRDEN. Där har plogbilen gjort en enorm hög som Wiggo ÄLSKAR att åka bob ifrån,mycke skrik och skratt blev det idag.
Senare på eftermiddan fick vi sällskap av lillgrannen LUKAZ och hans pappa. Då blev det mer bobåkning och även lite FOTBOLL killarna emellan. De är så kul å titta på när dom små liven busar runt i snön.

Wiggo (till höger) och Lukaz ute på en bobtur.




Nu börjar det ÄNTLIGEN hända lite här hemma med renoveringen.Här ser ni VÄGGEN i Wiggos rum (väldigt dåliga bilder) Så här kommer de även att se ut på en vägg i KÖKET samt ena väggen i vårt BLIVANDE vardagsrum. Ja tycker den är såååå fin. Har även hunnit slänga in NYTT golv i nåra rum,så nu RULLAR de på och det dröjer inte så länge innan allt är KLART. Längtar............



Lägger in nya bilder eftersom renoveringen FORTSKRIDER.

KRAM PÅ ER




7 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Heej!
Men visst är det fint med träväggar!
Kommer att sitta uppe på de flesta väggarna här oxå=)
Hat gott/ Nicodemus mamma

Hanna & Hugo sa...

Hej... tack snälla du för kommentaren hos mig.
Å vad fint med pärlspont, älskar pärlspont, spännande att få se hur det blir.
Kram Maria

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad fint det blir :) Spännande att se hur det färdiga resultatet blir! Vi ses!
kram Therese

Marits vita skrin sa...

Nu jäklar börjar det hända nåt. Lite bilder hemifrån, va kul.

Vi har försäkring på datorn så vi får nog en ny. Men Mange vill nog att jag ska skaffa mig en egen snart så då kanske jag hör av mig ;)

Ingen magsjuka hos er än?

Kram

Marits vita skrin sa...

Jo vi har klarat oss. Jag har ju fördelen att ha Maxen hemma när det går såna där hemska sjukdomar på dagis.

Hoppas verkligen ni klarar er så ni får gå på husgung.

Kram

fröken Sätterlund ✯ sa...

Nu så, familjen Björlund, finns Viggo för beskådning i min blogg :) Underbart söt, är han...

Tack för idag! Kram

Marits vita skrin sa...

Hej hopp i stugan. Här har Maximilian blivit hostig och febrig. Har ni klarat er?

Kram