onsdag 7 januari 2009

Äntligen!!!!!

Imorn är jag och mannen lediga båda två,kors i taket, så jag och herr Björlund ska åka in till stan så att jag ÄNTLIGEN kan shoppa loss på ADDING LIFESTYLE. Jag har alltid gått och suktat efter jättemånga saker som finns där så min kära man blev väl trött på mitt tjat och köpte ett resentkort på 1000 kr.Min UNDERBARA älskling, TACK. Det roliga är att det är billigt där så det kan nog bli några påsar me hem hihi. När ryktet spred sej så ville kära svärmor Gittan följa,så det kommer bli en mysig dag imorn.Det måste jag berätta för Er alla att det finns ingen som min svärmor. Hon gör ALLT för sina barn och speciellt för sina barnbarn och behöver man hjälp så ställer hon alltid upp. SJÄLVKLART är svärfar lika underbar han,kallas Baloo av frugan sin och det stämmer verkligen, lika go och snäll.
Nu ska ja mysa me gubben, men är Ni snälla så kanske ja visar mina fynd imorn.
Kram på Er allihopa

3 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Vad kul att hitta din blogg. Kul att läsa om eran vardag. Men jag violl ju se lite bilder hur ni bor oxå. Du får visa lite detalj bilder på sånt du tycker är fint;)
Mössorna var inte så fasligt dyra, 125:- kun de ju varit värre när det var polarn.

Här är båda pojkarna febriga, lite drygt.

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad härligt att få en shoppingdag tillsammans. Hoppas du hittade det du ville ha - till fyndpriser...
Må så gott,
:) Therese

Anonym sa...

tack så mycket. Det värmde för den fina komplimangen!

/Gittan & Baloo