lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag

Idag kan ju inte nån undgå att de är Alla Hjärtans Dag. Ja tycker att de har blivit lite väl mycke ang denna dag,men kan ändå inte låta bli att se fram emot den.
De finns så otroligt många som ja älskar i mitt liv,min underbara familj och alla fina vänner,både nya och gamla, men två stycken har ju självklart en väldigt speciell plats i mitt hjärta.

Wiggo
Min lilla solstråle som ja inte skulle kunna va utan.
Han är min inspiration,min glädje och min enorma stolthet.
Mamma älskar dej.
Marcus

Här har ni han, mannen me stort M som ja älskar såååå otroligt mycke.

Mitt underbara hjärta,mina drömmars man och han som ja har haft lyckan att få till min make och som ja snart varit gift me i två år.

Tack för att du vill ha mej och för att du finns i mitt liv

Ja älskar dej

Ja hoppas att alla ni där ute kommer att få en jättemysig kväll me dom ni älskar, de ska ja åtminstonde ha :-)

Kram på er

2 kommentarer:

Hanna & Hugo sa...

Hej =)
Visst känner man stor lycka över att få leva med den man älskar & sedan att man haft tur att få underbara barn.
Ville bara titta in å önska er en underbar Alla hjärtans dag.
Kramar Maria

Tack till krya på er hälsningarna hoppas att ni klarat er

fröken Sätterlund ✯ sa...

Ville bara kika förbi med en kram ♥
Hoppas ni har tillfrisknat!
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram