onsdag 11 februari 2009

Utmaning....



Har blivit utmanad av söta Therese me bloggen Fru Sätterlund som ja antar.



Reglerna för utmaningen är:


*Gå in i mappen "mina bilder"


*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen


*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden


*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.



Ja fick fram bilden på min utslagna lilla älskling från Gran Canaria i november 2008.


Han hade badat och lekt i flera timmar och de syns verkligen hur mycke han njuter :-)

Ja skickar utmaningen vidare till:

Marit me bloggen Marits vita skrin

Maria me bloggen Hanna & Hugo

Johanna me bloggen Dahlbergsbudbilsservice

Erika me bloggen Det vita dårhuset

Linda me bloggen Fam Ekström/Persson

Hanna me bloggen Maria Margareta

Här hemma är de lite jobbigt just nu.

Lilleman har fortfarande lite hosta kvar,men självklart när han börjar friskna till så åker ja på feber,hosta och en riktigt dryg förkylning,uschblää,som älsklingen brukar säga.

Vi håller tummarna på att allt försvinner innan helgen,ska då på auktion och till Ikea.

Måste handla lite nya möbler eftersom renoveringen snart är klar!!!!!!!!

HURRA :-)

Ska nu försöka kurera mej lite så att helgen blir av.

Kram på er


7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för utmaningen, jag tar med den i mitt nästa inlägg. Vilka fina bilder ni har tagit hos fotografen på lilla wiggo. Han är ju för söt ju:) Hoppas du kryar på dej snart.

Marits vita skrin sa...

Drygt att ni blivit sjuka ni med. Maxen gick sin första dag idag till dagis på nästan 3veckor.
Han ville inte alls gå dit kan jag säga.

Tack för utmaningen.

Kram kram

Det vita dårhuset sa...

Heeej!
Och tack för utmaningen=)
Roligt!!
Ska fixa det till nästa inlägg!
Krya på er.

Kramen Erika

Marits vita skrin sa...

ja imorgon blir han 3. Usch vad fort det har gått. Jag satt ocg kikade på gamla kort igår kväll och mindes tillbaka.
Tyckte nyss dom var 1.5 år.

Hur mår ni nu då?

kram

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vilken underbar bild på lillprinsen :) Vad roligt att åka till Ikea - jag vill också *suck* Krya på dej nu vännen!
Kram

fröken Sätterlund ✯ sa...

Skulle ha varit superkul att hänga på till Ikea men hinner tyvärr inte i helgen :( Kanske en annan gång :)
Trevlig helg!
Kramar Therese

Marits vita skrin sa...

Tack Wiggo.

Jag har fått en bulldozer med skrapa i present och en låda av mamma för den tyckte hon om ;)

Vi ses på dagis
Kram kram /Maximilian