torsdag 26 februari 2009

Kärlek.....



Som ni kanske märkt så skriver ja väldigt mycket om min familj och de är svårt att låta bli när ja har dom två finaste killarna på denna jord i mitt liv...


Ja tänker inte sluta me de nu heller ;-)

Här kommer ett inlägg som ja dedikerar till min underbara man, Marcus.

Lyckliga

Idag har vi varit tillsammans i 4 år och de är dom underbaraste 4 åren i hela mitt liv.

Ja trodde aldrig att ja kunde älska en annan person så otroligt mycke som ja gör. Han är den absolut finaste människan på denna jord och hans familj betyder allt för honom, ni kan inte ana hur otroligt stolt ja är över honom, ni som känner denna underbara person vet precis va ja menar.
Älskling
Du är så enormt älskad av alla som känner dej,inte minst av din stolta fru och din underbara son.
Tack för 4 underbara år och ja ser verkligen fram emot att få spendera resten av mitt liv me dej.
Ja älskar dej hjärtat

Min man

De som gör både mej och min man stolta,lyckliga och inspirerade är den underbaraste lillkillen på denna jord.

Våran son, Wiggo


De är så härligt att man kan få en fin,underbar och älskad son me den man älskar,

de finns inge bättre.



Tack min äskling

Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på 4-års dagen. Ha det så kul i helgen, nu när Macke ska visa upp vad han lärt sig på buggkursen!

Dalafrun sa...

Tack så mycke.De ska verkligen bli spännande att se hur de går :-)

Det vita dårhuset sa...

Stooort Grattis på dagen Fru Björlund!!

Man känner eran kärlek genom data skärmen..

Ha en underbar kväll och kram från mig!

Fam Ekström/Persson sa...

Hej Gumman!
Stort Grattis till er båda!
Finns ingen som förtjänar det bättre. Jag är så lycklig för er skull, ni är verkligen the perfect match!
Pussar o kramar från oss!

fröken Sätterlund ✯ sa...

Grattis gumman! Vilket underbart inlägg till din man. Härligt att läsa om underbar kärlek - det värmer i själen...
Var rädda om varandra!
Kramar Therese

Marits vita skrin sa...

Grattis till er båda.

Jag ser att jag inte har varit här inne på länge.
Vad go du är som visar "min" stjärna.
Tack och vad glad jag är att du tycker om den.

Ha så mysigt i helgen med hotell och barnfritt ;)

Kram kram