onsdag 4 februari 2009

Studio Sätterlund

I lördax så va vi och fotograferade Wiggo hos underbara Fru Sätterlund och ja kan inte va annat än supernöjd. Här kommer ett urval av alla bilderna.



Sååå söt







Mina älsklingar



Tack söta Therese för en jättetrevlig fotostund.
Om ni vill bli fotograferade av ett proffs så ska ni definitivt ta kontakt me henne.
Hon har även en rolig och jättecharmig blogg http://tesbrandt.blogspot.com/ som ni absolut ska slinka in på.
Nu ska ja mysa me mina älsklingar




Kram på er



4 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Ååh vad gullig du är vännen!! Tack själv!! Blir alldeles rörd när jag läser ditt inlägg och när jag läste din kommentar igår. Vad roligt att ni är nöjda, det var jätteroligt att fotografera er. Me lööv Wiggo :)

Kramar

fröken Sätterlund ✯ sa...

Hej :) Radion fanns bara i vitt, den är snyggare än den låter :D Men duger som matlagnings/diskningsunderhållning ;) Kostade hela 89:- :D
Kram

Anonym sa...

Jättefina kort! Jag ska ringa henne jag med.Wiggo är FÖÖÖÖr söt!

Det vita dårhuset sa...

Men va fina kort hon tagit!!!!!
Wiggo är ju för söööt=)
Kram Erika